donderdag 20 januari 2011

zeepdoosje



zondag moet ik op bezoek bij mijn tante, zij heeft echt geen groene vingers en daarom heb ik dit doosje gemaakt voor haar ik weet dat ze graag zeepjes wil in plaats van bloemen, het patroontje heb ik ergens op het internet gevonden, en het papier is van eline desing, het lint komt van shleiper, de voorkant het ik gedaan met een mal van mariane desing, en de tag heb ik gedaan met de cricut
en de rand van het doosje heb ik gedaan met een pons van marhta stewart
nog een fijne dag
patricia

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon heb je hier voor gebruikt. Ziet er heel leuk uit.
    Groetjes brenda en astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit hoor Patricia.....het is niet zo donker...;)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw dat ziet er schitterend uit
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Patricia, ik heb juist voor Craft Us Crazy Challenge blog ook een soort rozen zeepdoosje gemaakt (met een aangepast theelicht modelletje) maar ik mag 'm nog niet laten zien :( Op 3 februari start de eerste challenge en dan mag ik 'm op mijn blog zetten, dus nog even wachten. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Patricia,

    Wauw, wat stijlvol, daar gaat je tante blij mee zijn hoor!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt Patricia,mooi papier,en die vogel mal echt geweldig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt, Patricia! Heel geslaagd resultaat, zal ze zeker leuk vinden!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen