maandag 17 januari 2011

zakdoek houder




deze had ik gezien op het blog van karen doodles en ik vond het zo een leuk ding dat ik het geprobeerd het te maken, wat me vrij aardig gelukt is,
ik vond geen geschikte digistamp dus heb ik maar weer een magnolia gebruikt, en ik heb deze op een label gezet, de bloemen heb ik ergens een bijgekregen en de blaadjes zijn van crealies
de randjes heb ik gedaan met stickels, heb met de parelpen een paar aangebracht maar echt is het toch mijn ding niet
nog een fijne dag
patricia

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan Patricia!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker goed gelukt Patricia ;):)hij is erg leuk....

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia,

    Wat super, zo een houder, zeker nu het terug kouder gaar worden hé !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, een zakdoekhouder. Knap gedaan.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk gedaan
    en mooi gelukt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw dat ziet er erg leuk uit patricia
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww, dat ziet er gaaf uit Patricia, komt wel van pas nu, er zijn vele zieken onder ons :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen