donderdag 27 januari 2011

pif pay it forward



ontvangen  van rosina dit heerlijk geurende lavendelhartje en dit mooie kaartje omdat ik meedeed met haar pif het hang in mijn hobbykamer omhoog
dank je wel rosina voor het leuke geschenkje
nu is het dus mijn beurt om iets te maken voor rosina en voor de 3 mensen die meedoen met mijn pif

Dit zijn de regels

1. De eerste drie mensen, die een reactie achterlaten op dit bericht met de mededeling dat ze deelnemen, ontvangen van mij een eigengemaakt cadeau.



2. Je moet wel zelf een blog hebben om deel te nemen aan de pif

3. Zodra je jouw cadeau hebt ontvangen, moet je een bericht plaatsen over de {PIF op je blog en je moet dezelfde uitdaging stellen op je blog dat is dus ......dat je een eigengemaakt presentje stuurt naar de eerste 3 mensen, die intekenen op jouw blog voor deelname aan jouw PIF en zo gaat het door!!Je hoeft niet direct iets te sturen, maar wacht niet te lang. Ook is het de bedoeling dat je degene waarvan jij een cadeau hebt ontvangen wat terugstuurt. Zo stuur je dus 4 cadeautjes weg en ontvang je er ook weer 4.

groetjes patricia

1 opmerking:

  1. Wat een leuk cadeautje heb je gekregen zo! Ben benieuwd wat jij gaat maken!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen