woensdag 19 januari 2011

maand challenge bij foreverfriends



elke eerste donderdag van de maand is er ook een challenge bij foreverfriends, deze keer was het een kaart met meer dan een vouw.
mijn inspiratie was ver zoek en heb dan maar een paaskaart gemaakt, het is nog wel een tijdje voor dat het pasen is maar dan heb ik toch al een klaar
het plaatje komt uit een pakket van foreverfriends, en het gras heb ik gemaakt met mijn cricut, en de cardrige platin shoolbook,
nog een fijne dag
patricia

7 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje patricia
    erg leuk gedaan
    zijn idd erg leuke kaartmodellen ik heb ook al ooit eens 1 gemaakt hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker vroeg voor pasen, maar hij is erg leuk :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk gemaakt
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Patries, het is weer een schatje hoor. Ik heb van dat model ook nog een kerstkaartje gemaakt, zal 'm van de week eens op mijn blog zettn. Leuk effect vind is deze kaart ook hebben vind je niet?! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er snoezig uit, sorry dat ik zo laat reageer, maar als ik naar je blog gaat slaat met regelmaat de blog op hol.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe lief, ik kom meer en meer in de lente sfeer, goed gedaan Patricia!!!

    Groetjes

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen