maandag 16 april 2012

nieuwe challenge bij foreverfriends

vandaag start de nieuwe uitdaging  "think pink" bij foreverfriends
deze keer is dit de sponsor
                                      Challenge sponsors

ik heb deze keer voor een deurhanger gekozen, ondertussen hangt hij al te pronken op de babykamer van Jente
ik had een tijdje geleden leuke muurdecoratie van foreverfriends  gevonden bij doe@ding in de opruimbak
en deze is opgehangen op de babykamer en daarom heb ik de bijpassende hanger gemaakt
het papier komt uit mijn restjesbak  en is van tilda en de bloemen heb ik gekocht bij doe@ding ik vond ze supperleuk met de pareltjes in de kern van de bloem de letters met de naam komen uit het kit van foreverfriends en heb ik bewerkt met stickels
ik wens je een fijne week
groetjes patricia

1 opmerking:

  1. Wat een lieverdje...dit FF kaartje!
    Ben net je volger geworden, ben nu ook FOREVER FRIENDS DT lid, ben Nederlandse maar woon al jaren in Italie...

    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen