zondag 5 februari 2012

theezakjes swap


Bij de nederlandse swappers was het deze keer een theezakjesswap, ik heb deze leuke swap ontvangen van sylvana, waar ik heel blij mee was
maar ik moest zelf ook iets versturen en ik had ergens een patroon van een theepot gevonden, deze heb ik uitgeprint en met desingpapier bekleed, aan de binnenkant heb ik een 2 dubbele ronde kaartjes gedaan waar ik de thee aan vastgemaakt heb.
en omdat er toch nog iets zoet bij hoort heb ik een reep chocolade verpakt in het zelfde papier waar ik de theepot meegemaakt heb



groetjes patricia

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan zo met de theepot, zeker een leuke weggever,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie thee pot heb je gemaakt Patricia, leuk om te krijgen als je graag thee lust!!!

    Groetjes

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen