dinsdag 22 maart 2011

workshop bij doe@ding




zaterdag ben ik naar doe@ding geweest voor een distress workshop met monique en angela
het was heel leerrijk omdat je werd ingedeeld in 2 groepjes de eerste 7 gingen eerst bij angela en na het middageten gingen ze dan naar monique
het was de 2 keer dat ik met distress gewerkt heb en ik had er echt geen goed oog in maar zoals julie zien
mag ik niet moperen van het resultaat. nadien heb ik nog wat leuke spullen gekocht zodat we er weer een tijdje tegen kunenn
groetjes en nog een fijne dag
patricia

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit Patricia, ik heb de tafels vol dames gezien, jullie waren allemaal erg ijverig bezig,

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je prachtig gemaakt Patricia, heel netjes.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart/doosje...super :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer erg leuk uit.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Patricia,

    Geweldig hé, ook je creatie ermee!

    ps, ons dochter heeft nog steeds buikpijn hoor, we zijn er nog steeds mee bezig.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Patricia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend gemaakt patricia
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen