vrijdag 5 november 2010

blogaward ontvangen van frea


ik heb van frea een award ontvangen
ik moet 3 zaken opnoemen die me onderscheiden van de andere
dat is niet zo simpel maar hier gaan we dan
1 ik was vroeger niet creatief ik had liever een boek dat iets voor te knutselen
2 ik heb wel altijd graag handwerk gedaan zoals borduren en dat doe ik trouwens nog graag maar dan op kaarten
3 dat ik kan genieten van het knutselen met de kids in het ziekenhuis
ik moet de award ook doorgeven aan 5 personen
thea
christa
marianne
lins
brenda en astrid
ik moet deze award plaatsen met deze link
http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/
groetjes patricia

5 opmerkingen:

  1. Hallo patricia,

    Proficiat met de award!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww leuk Patricia :):)
    Dankje wel :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Patricia,

    bedankt voor deze leuke award, zo lief van je om aan mij te denken, ik ga hem alvast in mijn zijbalk posten.
    Heb je mijn link naar de site van Whimsy goed gevonden?

    Fijn weekend voor je,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Patricia.
    Heel erg bedankt voor deze award. Ga deze gelijk op de site zetten.
    Groetjes Brenda en Astrid
    ps. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Patricia, nu valt mijnen euro... Bedankt hoor voor de award. Ik ga hem in mijn sitebar zetten. Bedankt alvast.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen